כל מנהל בתהליך האימוני מצהיר שהוא רוצה להיות מנהל טוב יותר.
האם מנהל טוב אמור לאמן את העובדים שלו?
האם מנהלת טוב אמור לחנך את העובדים שלו?
האם מנהל טוב אחראי לרמת המודעות של העובדים שלו?
שאלות היום, תשובות מחר
[ודיון על מה זה מנהל טוב, נדחה עוד קצת ]
האם מנהל אמור להעיר על התנהגות [ אני לא מתכוונת למשהו חריג , יותר בתחום האפור ]
האם ללמד את העובדים מה אומרים ומה לא אומרים בפרהסיה?
בתור בעלת יכולת מובהקת להתווכח עם עצמי, דעותיי בנושא חלוקות
הרי מצד אחד כל אחד מאיתנו הוא בעצם שגריר של היחידה הארגונית שלו בתוך הארגון . אנחנו אמורים להיות לויאליים ליחידה , גם common sense יכול לעזור בעניין.
מצד שני כולנו אנשים בוגרים. אני לא יודעת יותר טוב ממך מה "נכון ".
אבל מה שחשוב בעיניי באמת , זה לקבל על עצמך את האחריות על המילים שלך. להבין שלכל מילה יש משמעות.
נקודות למחשבה לתחילת שבוע העבודה חדש.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה